Yesterday was a good day!

Igår hann jag med en del.. Upp klockan kvart i 6 för att sedan följa med Emma och Sara när de tävlade allsvenskan Div 2. Jag skulle ha varit med om inte jag hade glömt att berätta för mamma att det var på hösten, hon trodde att det var på våren.. Men det var kul att fota iaf, jag stod precis vid Agriahindret så jag fick en del bra bilder! Ikväll blir det nog att sitta och skicka massa bilder till olika personer ;) Vi kom hem 1 (!) och då gjorde vi i ordning hästarna och sen gick vi upp till Emmas skåp eftersom att hon skulle rensa det till loppisen som kommer vara på dressyrtävlingen på Rörby. (Det blev en väldigt lång mening..) Vi flummade lite och sen flummade vi lite till. Heheh.. Efter det så kom Elvira och skulle rida Terry så jag red ut Alfons med henne. Vi red i solnedgången och det var jättefint ljus, mest skritt och lite trav och galopp. Hästarna var pigga och glada, ryttarna också för den delen.. Vi pratade massor om lite olika saker, ibland behövs lite tjejsnack.. Tack Elvis för en übermysig tur <3 Nu ska jag äta frukost, seeU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0