Finaste ni <3

© Foto: Jag ©
.
Hej allesammans, tack så sjukt mycket för att ni fortfarande klickar in er här även fast uppdateringen har legat på 0.. Nu har jag börjat längta till bloggen lite så nu sätter jag igång igen, jag ska nog fräscha upp designen lite när jag har tid och ork. Så att det blir lite mer positivt att blogga :)
.
Igår så var jag på bio med bästa Lovisa och vi såg en film som hade premiär som heter "Bitchkram". Den var väldigt väldigt bra! Heheh, efter det blev vi inlåsta i Täby Centrum, fråga mig inte hur vi lyckas men vi blev iaf inlåsta och då så fick vi lite smått panik fast det var ganska komiskt. (Fast vi kom ju ut sen såklart) Lovisa sa en grej precis innan vi insåg att vi var inlåsta.. "Asså, om jag hade haft en såndär lista som hon i filmen på 1000 saker som jag ska göra innan jag gör så ska en av grejerna vara att tälta i Täby Centrum". Då satt vi där och insåg att vi kanske skulle få göra det. Skämt åsido, vi träffade ett par som visste att en ingång var olåst så vi kom ut utan skador. Tur det..
.
Nu ska jag skriva lite tidsinställda och sen ska jag ha en dejt med sängen, ha det så bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0