Ridlektion 7/5

Hehhe jag roade mig med att göra en namnskylt till Cropper såhär på morgonen.
Igår så red ju jag Cropper som ni kanske förstår, vi red dressyr.
Det gick superbra, han var väldigt mjuk och härlig men det fanns ett minus.
Vi skulle sitta ner i traven hela lektionen och Cropper har värsta älgtraven...
De som har ridit honom fattar vad jag menar.
Men aja, det gick iaf ganska bra, jag studsade så klart men på slutet så kunde jag komma ner djupare i sadeln och följa med några steg iaf.
Nu har jag väldigt ont i låren, hahah!
Men det var det värt, superbraiga lektionen igår.
Jag fick väldigt mycket tips av Ulrika på hur jag skulle göra också.
Men nu måste jag gå till skolan, så vi ses!
Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Sara

Kuligt med Cropper :)

2012-05-11 @ 23:34:27
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0