Idrott

Sitter och kollar på när klasskompisarna spelar "Catch the flag".
Shit vilken ljudnivå!
Killarna låter som om de pratar i megafon...
Det är sol och varmt men jag sitter ändå i vinterjacka, är det något fel på mig?
Haha nej men det blåser faktiskt riktigt kallt!
Jag är inte med eftersom att jag har varit sjuk hela helgen och har fortfarande lite ont i halsen.
Hahah ni skulle ha hört mig i söndags, jag lät som en hes kråka.
Kan kråkor vara hesa?
Är det någon kråkexpert som läser min blogg så kan den gärna lämna en kommenter om kråkor verkligen kan vara hesa? ;)
Ikväll kanske Jane följer med hem, vi får se...
Vi kanske fotar eller så gör vi något annat, det är riktigt fotoväder idag!
Au revoir !


Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: hehe tack :D Haha tack igen :P

söt bild :D

2012-05-03 @ 13:42:18
URL: http://jenniferuddh.blogg.se/
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

Har ni det så skrikigt alltså ;) Vill du göra ett bloglovinbyte?

2012-05-03 @ 14:34:52
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0