Freeedag

© Jag - Söta Snuff ©
.
Godmorgon!
Igår så var jag i stallet vid halv två, väldigt tidigt men det var för att jag fick skjuts av Staffan, Janes pappa.
Tack Staffan!
Men aja när jag kom dit så bytte jag om och sen så hade jag inget att göra så jag gick ut i shettishagen för att kolla om någon låg ner, eftersom att det blir så himla gulligt på bild.
Jag hade tur, Simson låg ner och sov... På någon bild var han död :P
Jättesöt verkligen!
Efter det så skulle Ulrika ta in Bror och poppe och duscha av benen på de så då fick jag stå och hålla i Bror medans hon duschade av benen på Poppe, så sjukt mysig häst dedär.
Han bara stod där och kollade på mig och typ undrade om Ulrika hade krympt eller något ... Hahah nej men han såg typ ut att stå och tänka det.
Sen var det hästskötarturnering som jag kommer skriva mer om ikväll.
Massa flumm och efter det så åkte jag hem.
Nu drar jag till stallet så vi ses !
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Har du inte märkt att jag kommenterar massa ? :((

2012-05-12 @ 13:56:18
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0