.

© Corinne och Cropper ©
.
Nu MÅSTE jag seriöst skärpa mig!
Denna blogg hade jag lovat mig  själv att satsa på men ändå går det bara käpprätt åt helvete.
.
Aja, idag var jag i skolan först och sen tog jag bussen in till täby med Klara och Jane.
När vi kom till Täby C så mötte vi Sara och så gick vi till massa olika affärer, bland annat H&M, Hollister och mycket mer.
Jag köpte 2 nagellack, en tröja, en jag-vet-inte-vad-det-heter och en klänning.
Tack för en underbar kväll/eftermiddag bästa tjejor !! ♥
.
Nu ska jag plugga spanska och svenska så vi ses lite senare, och nu menar jag det !
.
Q:Skulle ni vilja se bilder på sakerna jag köpte ?

Kommentarer
Postat av: Märta

Jag skulle vilja se bilder på sakerna! :)

2012-06-01 @ 08:10:49
URL: http://salaryttarnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0