Blä

Jag klarar verkligen inte att hålla den braiga uppdateringen, fy på mig.
Min dator är superseg och blogg.se appen vill aldrig ladda upp bild.
Jag ska försöka blogga mycket mer men vi får se hur det går ...
Jag känner att jag bara skriver massor med tråkiga mobilinlägg, jag vet själv hur tråkigt det är att bara läsa mobilinlägg.
Idag har jag iaf varit i stallet och planen var att fota Elvira och Klara när de hade ragnaträning men det blev inte av för en grej så de red ut med Louise och jag fotade.
Trött är bara förnamnet på hur jag är nu, jag sprang typ hela vägen bort till Gillinge, men det var väldigt kul också!
Det bästa var att jag fick träffa Tink.
Han stod i hagen med en liten shettis och en vit b-ponny.
Åhhhh, finaste hästen!!
Det gör fortfarande ont i hjärtat att ens prata om honom, önskar att han fortfarande fanns kvar i mitt liv, min lilla pluttponni <3
Men det ska bli kul att se honom på KM, han ska hoppa både LC och LD.
Snacka om att det kommer bli mycket foto den dagen, speciellt på Tinki <3
Nu ska jag på middag hos Lotta och Peter, mammas kusin så vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0