Åsiktsinlägg

© Glada tjejer får stå för bilden ©
.
Bästavän.
Vad är meningen med att ha en bästavän?
Jag har många olika underbara bra vänner, jag tycker inte om att ha en bästavän som ska bli sur/ledsen när man är med någon annan och som ska göra allt med en.
Visst, det kan vara kul och skönt att veta att man kan gå till en person eller att den alltid vill vara med en.
Men asså om den kompisen helt plötsligt ska flytta eller så börjar det någon ny i klassen tex och då står man där med 0 bra kompisar eftersom att man aldrig har ägnat sig åt att lära känna de.
Om man har fler vänner är det nästan alltid någon som har tid att prata och man kan ha olika vänner som man pratar med om olika saker, med en kanske man snackar känslor medans man bara snackar lite ytligare saker med den andra.
Jag tycker att det är superbra eftersom att jag kan vara lite mer flummig men några och lite allvarligare med några andra.
Då kan man lixom variera.
Jag har såklart en eller två som jag kan prata om lite djupare saker med men jag tycker fortfarande att alla mina vänner är lika mycket värda och lika underbara hela bunten!
Vad skulle jag vara utan er ?!♥
Q: Vill ni ha fler åsiktsinlägg som detta ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0