Sooommar

© KlaraKommerMördaMig - Foto: Jag ©
.
När jag kommer hem så kommer jag göra typ världens roligaste saker, jag skojar inte!
Först kommer jag vara hemma (i stallet) två veckor och sen så åker jag, Ines, Mamma, Klara och Klaras pappa till London Fredag-Söndag och bor på hotell och kollar på galopptävlingar på en asfin galoppbana.
.
När vi kommer hem på söndagen är det bara att tagga om för ridläger Måndag-Fredag med bästa ElviraKlara på Rörby. Just nu är jag ganska säker på att jag kommer få Charlie men man vet ju aldrig..
.
 
På fredagen efter min ridlägeruppvisning så åker jag, mamma och Ines till Siljan med lilla Manne och Ines ska vara med på steepen, (en uppvisning där man hoppar halmbalar i full galopp för er som inte visste det) vi kommer bo på hotell där också och det kommer bli askul!

Kommentarer
Postat av: Lowa

Är de du på headern som rider på en galopp häst? iaf så var bilden jätte snygg!!

Svar: Nej, det är min kompis Melissa men jag blev så nöjd med den att jag ville ha med den i headern :) Tack förresten <3
Ebba Amoudruz

2012-07-23 @ 11:47:55
URL: http://girltimee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0