Sommarlov

© Foto: Jag - Finafina Sigge ♥ ©
.
Hallojsan!
Usel uppdatering, sorry för det men nu när det är sommarlov och fint väder så är jag hellre ute än att sitta vid datorn och blogga.
.
Idag var jag först på Täby Galopp och kollade på några löp och gosade med Grållan. Jag fick även ett roligt litet erbjudande, vi ska se hur det blir med det men jag är iaf supertaggad! Heheheh ni får veta mer sen, jag lovar.
Sen var jag på Rörby och red Tink med Elin & Ines, vilan gjorde gott, han var kalaspigg och härlig idag. Älskar när han är på det humöret, positiv och inte bara sölar. Ines red Sigge och jag smörjde av sadelgjorden och tränset lite snabbt och nu sitter jag här. I soffan med musik i lurarna, myys! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0