Disneyland

© Foto: Jag - Nikon D3100 ©
.
Hejsan sötnosar, sorry för den dåliga uppdateringen men jag är ju i Frankrike och jag har bott hos min farbror i en vecka nu och han har bara en internetkabel så jag har inte kunnat vara inne på datorn. Plus att de två första dagarna så var jag på Disney land från 9 på morgonen till 9 på kvällen så då har jag inte heller hunnit blogga.
.
Igår så var vi i Paris och såg Eiffeltornet och Triumfbågen, men man kunde inte gå så nära Eiffeltornet för de hade spärrat av alla gator :/ Tråkigt men jag fick bilder på tornet iaf. Egentligen så skulle vi ha kollat på ett fyrverkeri också på kvällen men jag hade feber och var 7kt snurrig så jag orkade inte stanna så länge. Idag så ska vi till min farmors kompis och sova där en natt så då kommer jag blogga. 
Nu har jag inte så mycket mer att skriva om.. Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0