Bloggpausen är slut, efter 1 dag..

Okej jag visste att jag inte skulle klara att ha Bloggpaus, jag är alldeles för beroende av bloggen ;) Och av er såklart! Mår lite bättre nu, tack vare allt stöd och fina ord, speciellt tack till Olivia och Klara, tack för att ni finns❤

.

Jag visste ju att Tink skulle säljas nån gång så man kan väl säga att jag var ganska förberedd på det ändå.. Klart att jag är ledsen men jag vet att jag kommer klara det, jag har ju gjort det en gång innan så Vrf skulle jag inte klara det nu?

.

Jag kommer sakna världens finaste ponny SJUKT mycket men allt varar inte för evigt, livet går vidare. Ska försöka få tag på den nya ägarens nummer så att man kan få lite uppdatering om vad som händer, om de bor nära kanske jag till och med kan hälsa på honom nån gång, hoppas verkligen det!

.

Jag är verkligen tacksam över att jag har fått rida Tink den här sista månaden, sista ridturen var verkligen underbar, jag red på gräsrakan barbacka och Lovisa fotade. Gud vilken känsla, jag kunde galoppera 3 hela varv på den lilla volten utan att behöva sitta och driva, driva, driva. Det kanske inte ni tycker är så märkvärdigt men jag är fett stolt över att vi klarade det. Jag kunde bara sitta och njuta. Bästa ridpasset på lååååång tid. Lovisa om du ser dehär så får du gärna skicka bilderna du tog! ❤ 


Kommentarer
Postat av: Jane <33

Vill inte göra dig ledsen, men han har flyttat till Värmland <3

2012-07-18 @ 20:48:23
URL: http://ccanter.blogg.se
Postat av: Jane <33

Vill inte göra dig ledsen, men han har flyttat till Värmland <3

2012-07-18 @ 20:48:25
URL: http://ccanter.blogg.se
Postat av: jaaag

Min kompis har honom :) han är tjock men rätt go iaf ;)

2013-01-01 @ 16:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0