Tillbaka!

Nya headern - Hiss/Diss?
.
Hejhej alla ni som fortsätter kolla in bloggen även fast uppdateringen har legat på botten, sjukt underbara är ni!
Nu har jag fixat om bloggen lite så att det blir lite roligare att läsa, stilrent men med lite färg..
Det enda jag inte klarade att fixa var att ändra färgen på ↓
Om nån av er vet det så kan ni mer än gärna slänga in en kommentar och berätta hur man gör, deeesperat !
Hahah nej men det skulle vara supersnällt eftersom att allt annat är klart förutom det :/

Igår var jag i stallet och red Alfons och Scotty, superkul.
Alfons var ganska seg och sjuuukt stel i bakbenen men jag försökte få igång bakbenen och att han skulle trampa på framåt mer och då blev det bättre.
Scotty hade aldrig blivit riden innan så på honom så skrittade jag bara, han har kvar sin vinterpäls så han blev verkligen svettig även fast vi bara skrittade.. Men han var ganska pigg ändå så det var härligt :)
.
Idag känner jag mig inte helt hundra så jag skippade stallet men det passar rätt bra för då hinner jag packa till LONDON IMORGON !!! Sjukt taggad är jag, det ska bli askul! Aja nu ska jag packa, See ya ♥

Kommentarer
Postat av: Jane <33

Snygg bloggen är! :)

2012-08-02 @ 15:45:50
URL: http://ccanter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0