Nytt skal, ansiktsmask osv

Hejhej, idag har jag shoppat massoooor med grejer som ni får se ikväll. Idag har vi shoppat, varit på galoppbanan och shoppat lite till. Nu ska vi dricka te och fika "Afternoon tea". Det är tydligen något man gör varje dag? Inte mig emot ;) Efter att vi har fikat så ska vi bada, de har en vanlig pool och en jacuzzi. Lyx på hög nivå! Dock är jag sjuuuukt förkyld så jag snackar som en kråka och hostar typ hela tiden, asjobbigt men det har inte spelat så jättestor roll. Nu ska jag fika så vi ses senare! || Edit: blogg.se ville inte publicera men nu sitter jag i mina nya kläder och ska snart äta middag, jag och Klara har precis haft ansiktsmask.. Ja, jag har inte så mycket mer att skriva, Hejhej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0