Hemma

Hej allihop, nu känner jag mig lite bättre än igår men det blev ändå ingen skola, min första skoldag blir troligtvis imorrn. Jag har fått lite rapporter av Jane som är i skolan och vi går till 15:00 på fredagar.. Surt, men jag visste ju att det skulle bli så eftersom att vi ändå börjar 7:an nu. Sen är det ju dehär med betyg.. Jag är ganska taggad ändå på att få betyg, det är lättare att säga "Jag fick B" än att säga "Jag fick 78/99 rätt". Det enda dåliga är att den bästa läraren, Björn. Har slutat, min favoritlärare. Det känns väldigt tråkigt för han var den som peppade mig och som verkligen var min lärartyp. Men det blir nog bra. Nu ska jag inte tråka ut er mer, seeU! ❤


Kommentarer
Postat av: Ann

sv: Tack så mycket för kommentaren Ebba :D

2012-08-22 @ 21:18:56
URL: http://annfurback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0