Veckans Hiss/Diss

Fick en fråga om jag kunde hissa och dissa saker, och visst kan jag det.
Jag vet inte riktigt vad den personen syftade på men jag kör på lite olika saker.
image description
♥ Att det bara är 49 dagar kvar till sommarlovet.


♥ Att jag och Klara ska göra en sjuuuukt rolig sak i sommar.


♥ Att jag ska tävla Scotty i allsvenskan, första omgången är på Tisdag.
♥ Det supersnygga nya pannbandet från Hööks, MÅSTE KÖPAS!!
♥ Att ridlägret som jag ska gå på bara är 4 dagar långt...
♥ Att det regnar och är supertråkigt väder, bara grått, grått, grått...
♥ Att min TGPK-jacka som jag har beställt, kommer förmodlingen inte att ha hunnit komma innan allsvenskan...
♥ Att jag har noll inspiration och blogglust, kom gärna med tips på vad jag kan blogga om :)
♥ Att jag inte kan komma in på mitt Photoshop...

Q: Ska jag göra fler sådana här?

Kommentarer
Postat av: Jane <33

Självklart, syftade på hästprylar också :D

2012-04-26 @ 21:21:25
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0