Träningstävling

Hej!
Nu sitter jag på tåget påväg till Täby galopp där jag ska kolla/fota Elliot som ska rida Ballybeg men också de andra.
Jag vet inte riktigt vilka som ska vara med men det är kul att fota vem som helst!
Idag ska jag prova att sitta på huk när jag tar bilden och se om det blir en bättre vinkel.
För de andra bilderna som jag har tagit så ser det nästan ut som om jag har tagit uppifrån och det blev inte så jättesnyggt.
Iaf på shettisarna och B-ponnysarna.
På C och D så blir det lite bättre eftersom att de är större.
Den här bilden tog jag förra tävlingen på Melissa Juneskans och Amiri Joad.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vad använder du för inställningar på kameran när du fotar på galoppen? Jag har en likadan kamera och är lite nyfiken ;) Superfin bild förresten :)

2012-04-15 @ 17:54:11
URL: http://mimmitho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0