Spanska, Svenska, Engelska

©Jag - Fina Elin & Spirit ©
Hej !
Idag har jag varit i skolan först och sedan så var jag med Jane och Elin.
Vi var först hemma hos Elin och åt mellis och sedan gick vi ut och hoppade hinder.
Nu har jag precis ätit middag och nu ska jag plugga glosor i Spanska, Svenska och Engelska.
Dem i spanska kan jag redan men jag måste träna på de i svenska.
Engelska-glosorna är tills på fredag men jag ska ändå träna idag.
Idag har varit en upp och ner dag, ena stunden har jag varit glad och nästa arg för att sedan vara ledsen.
Jag vet inte vad det är med mig, jag vill lixom inte vara sur men det kommer automatiskt...
Aja nu ska jag plugga och sen ska jag också skicka lite bilder till Jane för att hon ska göra ett kollage eller vad man säger till mig på mig och Tink ♥
SeeU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0