Sorry!

Tagga !!
.
Ni får ursäkta för den dåliga uppdateringen, men jag har verkligen ingen blogglust.
Sitter just nu och överför bilder till datan, det blev ingen majbrasa, jag var tvungen att smörja allting så jag hann inte.
Imorgon blir det uppstigning vid 5.
INTE KUL!
Men aja, om man vill tävla så får man väl ta lite smällar.
Just nu är jag mest nervös och otroligt taggad men i morgon kommer jag nog bara att vara nervös...
Stackars Klara som ska åka i samma bil som jag :P
Jag känner mig sjukt stressad eftersom att jag knappt har borstat Scotty.
Mamma får hjälpa till helt enkelt.
Nu måste jag gå och lägga mig för att inte svimma av trötthet imorgon.
Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0