Lördag

© Jag - Busiga Totto ©
.
Inte på humör just nu, bråkat med en kompis, datan dampar, photoshop går inte att öppna...
Aja nu ska inte detta bli ett tråkigt inlägg!
Idag så ska Ines kanske rida galopp och isf så ska jag fota henne men annars så blir det att stanna hemma och dega.
I kväll så ska jag till mina två sysslingar Tuva & Todd eftersom att Tuva fyllde år 1 April och vi har inte firat henne än.
Presenten som vi köpte förut tror jag att hon kommer tycka om.
Hoppas det!
Just nu så tittar jag på lite videos som en kille har gjort på Youtube där han berättar om
lite olika effekter och funktioner på Photoshop.
Nu har jag typ inget mer att skriva om... Så vi hörs lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0