Lite om mig

© Tink ©
© Jag ©
© Lucy ©
© Elsa ©
Jag skippar det där med presentation, jag tror att alla som läser min blogg redan känner mig och annars är det bara att lämna en kommentar så svarar jag på den så snabbt som möjligt.
Men jag tar det lite kort.
Jag heter då Ebba och är 12 år.
Jag har 2 katter, Lucy och Elsa a.k.a Miffo och Liten baul.
Jag bor med min lillasyster och min mamma i ett hus i Sverige...
Jag har även en pappa som bor i stan så jag är där varannan helg.
Om jag skulle beskriva mig själv med 3 ord så blir det nog:
Glad, Busig och Omtänksam.
Mitt största intresse är ridning.
Jag rider på en ridskola som heter Täby Galopps Ponnyklubb (TGPK) men själva stallet heter Lilla rörby så det är det som stallet kommer heta på denna blogg.
Just nu har jag ingen fodervärdshäst eftersom att den hästen jag hade, Tink, är såld.
Sen gillar jag även att fota, och det gör jag med min systemkamera Nikon D3100 som är BÄST!
Och, ja.
Ni kommer få läsa om mitt liv som hästtjej och lite annat.
SeeU!

Kommentarer
Postat av: Sara

massa folk som snott seeU ;( xd

2012-04-11 @ 22:42:16
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0