Galopptävling

Hej!
Sitter just nu på bussen påväg hem till mamma med Nicki Minaj i hörlurarna.
Najsigt värre !
Idag är det galopptävling och Ines ska starta Manolito.
Jag ska fota, det kunde ni inte gissa eller hur ?
Fint väder är det också, superbra!
Det enda minuset är att jag har jätteont i halsen och låter som en kråka som håller på att kvävas -.-
Men aja, sånt är livet.
Imorgon ska jag vara i stallet och smörja allting och packa lite till hopptävlingen på tisdag.
Hoppas bara att min hals har blivit bättre tills dess...
Aja, nu ska jag fortsätta dunka musik och så hörs vi senare.
Puss

P.s. Blogg.se appen vill inte ladda upp bild så vi får se om jag lyckas ladda upp en liten bild ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0