FyFyFy

© Jag - Oredigerad och grå, men jag orkar inte redigera ©
.
Jag har inte haft tid att blogga de senaste dagarna och nu har jag ingen blogglust eller inspiration.
I förrigår så red jag ju måndagslektion.
Jag red Freddy och vi red kadrilj, inte min favorit men ändå rätt så kul.
Det gick bra, han var rätt sladdrig...
Efter det så skrittade vi runt kvarteret och sen skötte vi om hästarna och så åkte jag hem.
I går så fotade jag först Elin och Isabella som red Melle.
Sen hjälpte jag Jane att mocka ur Tinks box, det var sorgligt men samtidigt rätt skönt...
Det är bättre än att se boxen stå tom hela tiden.
Sen så red Ines galopp och jag fotade, Jane var med.
Efter en stund så kom Klara ned till banan och var med oss.
Nu sitter jag och kollar på Lyckan i LA och snart så ska jag äta mat.
Jag är typ D Ö D, helt slut det känns som om jag ska somna, vet inte vrf.
Kan vara för att jag har somnat så sent varje kväll...
SeeU!

Kommentarer
Postat av: Jane <33

Kan du inte hissa och dissa saker? ;) <3

2012-04-25 @ 19:11:03
URL: http://ccanter.blogg.se/
Postat av: Felicia

Gud så härlig bild! :)

Kram Felicia från Team Nyrk!

2012-05-03 @ 12:52:54
URL: http://teamnyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0