Åhhhh

© Söta Elsa ©
Idag så ska jag till stallet, jag har egentligen typ ingenting att göra men det blir väl att jag tar in någon shettis och tömkör eller frihetsdressyrar.
Hahah det lät lite roligt men aa, ni fattar vad jag menar.
Egentligen så skulle jag ha fotat Lovisa, men det blir tydligen inte av, jag vet inte varför men aja.
Och så kommenterade min kompis från min gamla skola, Johanna och frågade om inte vi kunde göra något på lovet.
Så då sa jag att jag bara kunde i helgen men nu så kan jag ju idag också men då har ju jag såklart inte hennes mobilnummer och hon är inte inloggad på FB.
Men nu ska jag byta om för att sedan åka till stallet.
Kram ♥
Q: Vad ska ni göra idag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0